Thursday, May 22, 2008

Talkin Untuk Manchester United


Sebenarnya bukan senang untuk saya bangkit dari katil ketika waktu sampai ke kemuncak mimpi.Tetapi demi untuk melihat kekalahan Manchester United saya gagahkan juga.Berbeda dengan teman serumah yang sememangnya akan berjaga dan berlabon mengenai bolasepak.

Bangkitnya saya dari lamunan terhenti bukanlah beerti saya menyokong pasukan Chelsea.Saya tidak murtad dari menjadi penyokong sejati Liverpool.Kebangkitan saya dari zaman kegelapan hanya untuk mentalkinkan pasukan paling arrogant dalam dunia iaitu Manchester United.

Malangnya, talkin itu sudah ditakdirkan milik Chelsea.

7 comments:

shaziela said...

Sesungguhnya ini adalah kata2 org yg dengki dan xpuas ati sbb liverfool xkesampaian ke final..kesian...hahaha

Man.Utd dihatiku...

Rock Oi! said...

yearghhh,..liverpool di hatiku!! abis la jersey chelsea aku arini x abis di jual!! imran jugak yg gumbira..

ItuAku said...

nasib baik la.. kite x minat bolaaaa...
kita main catur jer.. tapi disebabkan kecederaan teruk kat kepala kite tukar main ragbi..



mr fred brown.. boleh bagi tau x naper tetiba tukar blog...

jawab jangan tak jawab ..

kang aku jawab kang............

Farid Abu Talib said...

bukan tukar blog, pengembangan blog shj.. so skrg dh menjadi dua.. dua.. dua..

ItuAku said...

Nawaitu selari dengan niat nampak..

nasrul said...

kekalahan chelsea amat dikesali walaupun aku bukan seorang peminat bola sepak dan tak tahu menahu pasal chelsea...

namun musibah yg menimpa chelsea adalah ibarat kisah saudara rock dan saudara tonek yang tergelincir jatuh di tangga masjid senai.

Rock Oi! said...

hahahaha...wahai nasrool..kenapakah ingatan ko masih x dapat melupakan lagi kisah aku tergelincir kat masjid senai bersama selipar kuneng? aduh sungguh malu guek,,ahahhahahaha...tetapi ibarat ini tak puisi utk di samakan dgn kekalahan chelsea..kekalahan chelsea sesuai dgn repeat paper subject statistik dan kebarangkalian kerna persediaan utk exam dgn hanya membaca prakata di kulit buku rujukan..