Monday, December 15, 2008

Jemputan Menonton Teater Bukan Teater



Saya mendapat kiriman khidmat pesanan ringkas dari Isham Rais agar menguar-uarkan Teater Bilik Sulit ini.

BILIK SULIT - Teater Bukan Teater - SECRET CHAMBER

Skrip: Hishamuddin Rais
Arahan: Hishamuddin Rais/Mislina Mustaffa

Di Dewan Majlis Peguam ( Bar Council )
No 13,15,17, Leboh Pasar Besar 50050 Kuala Lumpur
(di belakang bangunan Pasar Seni / Central Market)

Pada : 20, 21 , 22, 23 Disember 2008 - Jam 8.30 malam

Untuk Tempahan Tempat sila hubungi : 012-465-16-71 atau 012-384-29-72

Derma Rm10 untuk keluarga tahanan ISA.
Sila tempah tempat dan pilih malam yang sesuai.Tempat terhad.

12 comments:

hafiz said...

wei bro! kalau ketemu aku jangan lupa tegur yek. aku ni susah nak kenal orang kalau kat luar!

Farid Abu Talib said...

hafiz : wei! ok.

Did said...

wei bad prit...ko pegi ke?
send my regards to mr.rais ye...
i'll absent dat day...huhuhu!

mr. rais yatim said...

yo! mat belia, kita jumpa di sana!

Farid Abu Talib said...

did : mesti pergi. ini cerita baik punya. pok leh pun join sama. ini kolaborasi satelah 10 tahun. kahkahkah.

mr. rais yatim : pak menteri, saya sebagai mat belia sangat gembira jika pak mentari kepingin ketemu dengan saya. kahkahkah.

Amz CamPro said...

xpayah pi lah,sejak bile layan teater ni? setahu aku en hamid jer layan teater2 ni...bila politik jer,baru minat teater,baru minah ceramah,xleh jadi gini...hua hua hua

Farid Abu Talib said...

amz campro : kahkahkah.woit. negara demokrasi tidak ada hak melarang warga dari meraikan kehidupan. teater kesedaran untuk rakyat. bukan lakonan nasha aziz atau foziah ghouse kahkahkah.

teater ini mengenai penganiayaan terhadap warga. jika kamu tidak pernah memikirkan kesusahan orang lain terpulang. suatu hari nanti jika kamu terjoblos di dalam ISA - jangan risau saya akan bantu untuk membebaskan kamu juga. kahkahkah. ngerti? kahkahkah.

wannur said...

teater apekah ini??? hihihi...mcm best...=P

Farid Abu Talib said...

teater bilik sulit menceritakan bagaimana warga telah ditahan tanpa bicara dan disoal jawab. cherita lanjut boleh join sama-sama kita saksikan. mgkin selepas nonton akan saya kesahkan.

Amz CamPro said...

taknak masuk ISA jgn wat palat...huahahaha...ntah bagi ke dok ke anak bini tahanan ISA tu..hahaha..hidup ISA lg elok dari idup gaya orang Indon ngan Thailand bile tak dpt kawal manusia ektrimis melampau..huahahahaha

Pok Leh said...

Hahaha..
Ini betul-betul haaoo liaaouu.
Ini betul-betul haaoo leengg..
Ini betul-betul buat wa mau pangsai meh?

Aiyak..
Ini cerita ISA.
Ini bukan cerita Barbie jadi Repunzel.
Ini bukan cerita Pak Menteri tak dapat kontrek.
Ini bukan kroni sape lawan kroni sape.

Ini cerita rakyat.
Ini cerita hak rakyat.
Ini cerita manusia yang tertindas.

~~~~AMIE~~~~ said...

Bro....Teater ni aku rase lagi meletop kalau salah sorang pelakonnya adalah yang melondehkan seluar dlm konsert SURE LONDEH BILE MINYAK NAIK tu .....kahkahkah......