Tuesday, August 26, 2008

Dari Permatang Pauh : Penentuan Projek 3P


Hari ini adalah penentuan kepada projek 3P - Permatang Pauh, Parlimen dan Putrajaya.Pengundi di Permatang Pauh masih lagi mengundi.Pengundian akan diteruskan sehingga jam 6 petang.Keadaan sungguh meriah lagi menyesakkan.Dari Kampung Pelet sampai ke Kubang Semang hingga ke Penanti membawa ke Seberang Jaya keadaan kecoh mecoh sekali.

Jika Anwar Ibrahim menang saya akan berpesta sampai pagi tetapi jika Anwar Ibrahim kalah saya sudah menyediakan sehelai tuala kecil untuk menangis.

11 comments:

Anonymous said...

jika pak anwar menang saya turut akan berpesta sampai ke pagi!!!dan jika beliau kalah saya tiada mempunyai tuala kecil mahupun tuala gud morning untuk mengesat air mataku ini!!!namun begitu saya tetap mempunyai tuala mandi berwarna biru belang2....apa mungkin???hehe...

Farid Abu Talib said...

cikgu padel kopak : Kita pasti merayakan kemenangan Pak Anwar hingga ke pagi.Mungkin juga saya akan mimpikan Pak anwar malam ini bersama Pak Isham Rais.Tuala biru belang itu buat pengubat duka kita jika Pak Anwar tewas.Mungkin kucing peliharaan saya gibut turut akan bersedih

Anggun Sri Bridal said...

Jika anuar menang,mungkin bila aku ada anak nanti akan ku namakan nye dengan nama anuar,semoga jatidiri anuar akan mengalir dalam darahnya...huhuhu

Amir S. said...

erk dia menang.smpai ati tak ajak saya berpesta sekali.

Rock Oi! said...

gembiranya aku dgn keputusan malam tadi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahhahahahahahhaha.... akhirnya!!!!!

Anonymous said...

Maka begeromonglah para refermasisme mengadap dsai..

jadilah mereka apa yang berlaku awal 40 an.....

reformasi

Anonymous said...

saya rasa sangsi.....

kenapa kenapa tidak 4p

Farid Abu Talib said...

Mohd Nor : Projek 3 P ialah Permatang Pauh, Parlimen dan putrajaya.Kalau 4 P mungkin ditambah PENJARA.

Anonymous said...

tak perlu kita fikir soal untuk berpesta-ria dulu...perjalanan baru setengah dan masih ada pelbagai lagi halangan untuk ditempuh...

Anonymous said...

usah terlalu leka dalam kegembiraan wahai temen2...
skrg ni satu lagi rancangan terdesak BN utk jatuhkan Anwar...
BN berusaha luluskan undang2 DNA scepat mungkin...selewat2nya awal september...supaya Anwar boleh di tangkap melalui akta DNA ini seterusnya..dihadapkan ke mahkahmah..
kita berharap perkara buruk tak akan menimpa Pak Anwar...Semoga Allah melindunginya dan sekalian rakyat Malaysia yg tertindas oleh pemimpin mengantuk lagi zalim...

Rock Oi! said...

jgn risau..kebenaran pasti di ketahui juga lambat launnya...itu lah sejarah yg paling hebat nnti,,harap dapat masuk buku sejarah tingkatan 3 tahun depan..DNA x di gentari